Wczoraj wieczorem i w nocy całkowity brak sygnału na modemie. Dzisiaj wieczorem zrywa połączenie co kilka minut. Na modemie świeci się jedna dioda i trzeba go po każdym zerwaniu resetować.
Na stronie Tomkowa info
Cytuj:
w godzinach od 17:00 do 9:00, pełniony jest dyżur techniczny pod numerem 756-455-300
Dzwonię dzisiaj rano ok. 8:15 pod podany numer, wita mnie automat i oznajmia, że za chwilę zostanę połączony z obsługą techniczną. Czekam kilkanaście sygnałów po czym mnie rozłącza. Ok, może wyszedł do toalety albo po bułki. Dzwonię po 30 minutach i to samo - kilkanaście sygnałów dzwonka i rozłączenie. Zżarło mi ponad 2 zł, a nic nie załatwiłem.
Przed 20 minutami znowu dzwonię na ten numer i to samo, co rano. Kolejna złotówka w plecy.
Net działa kilka minut, po czym się rozłącza. Muszę lecieć do drugiego pokoju, wczołgiwać się pod łóżko i wyciągać kabel zasilający. Nawet nie można się do nikogo dodzwonić, żeby się spytać o awarię lub ją zgłosić. Chyba się pospieszyłem, niedawno chwaląc internet z Tomkowa - Lidera Rynku
EDYCJA
Czwartek, 21:40 Znowu zerwane połączenia i resety modemu. Pod telefonem 756455300 najpierw automat, a potem nikt nie odbiera. Czekam, aż Dialog w przyszłym roku przedstawi ofertę szybkiego internetu i żegnam firmę olewającą klientów.