Mailmann pisze:
...zostaje jeszcze linia w kierunku żar i ten cały " EC Wawel "
Wawel tamtędy jeździ?
Mailmann pisze:
Zelektryfikowanie "naszej" linii może kiedyś nastąpi ,ale realnie patrząc nie zmieni sytuacji -jesli chodzi o bezpośrednie połączenia do wrocławia..Dlaczego?
Choćby dlatego,że przynajmniej w tej chwili elektrycznych pojazdów szynowych [SPOT i IMPULS] KD posiada aktualnie tyle by na styk obsłużyć linię Wrocław -Węgliniec i Lubań -Wrocław o innych liniach nie wspomne.. Wydaję mi się także ,że dalej w kierunku Jeleniej Góry taka elektryfikacja nie "pójdzie"a wiekszość KD-ków właśnie tam jedzie przez Zgorzelec.Samo puszczenie kabla do niemiec sytuacji nie zmieni ,bo i bez elektryfikacji i tak bezpośrednie połączenie jest do Wrocka .
@gobo007 Nam przyczyny braku kabla na naszej linii.Szopa prace i tak zachować powinna choćby dlatego ,że zostaje jeszcze linia w kierunku żar i ten cały " EC Wawel " A jakby tego było mało to na Horkę wciąż muszą jezdzić spaliniaki (swoją drogą Żenada)
Wspominałem wcześniej - sporo towarów jeździ do Czech - i też na spalinówkach pojedzie...
Kwestia dokupienia EZT to raczej nie problem...ale i tak musiałyby jeździć tak jak teraz czyli elektryfikacja do Lubania musi być
Skomplikowane to dość mocno...
Mailmann pisze:
Mnie bardziej zastanawia dlaczego do jasnej Anielki co trzy misiące jest nowy rozkłąd!!!
To w sumie też jest chore